Majalah Harmoni

Majalah Harmoni
Majalah Harmoni Keluaran Julai 2010

Sunday, July 11, 2010

STYLISH KAFTAN 2 IN 1

KOLEKSI TERBARU AR-RAIYAN!!!!!!!!!!



KOLEKSI KAFTAN 2 IN 1


No comments:

Post a Comment

SELAMAT DATANG KE KOLEKSI AR-RAIYAN


Kami menyediakan koleksi yang diperbuat daripada kain Chiffon, Lycra, Cotton dan dihiasi dengan batu "Semi-Precious Stone" dan Kristal yang berkualiti dengan corak yang terbaru. Koleksi kami ini sesuai untuk di pakai ke pejabat, majlis keramaian, dll.



CARA MEMBUAT ORDER

CARA MEMBUAT ORDER:

1. HUBUNGI KAMI MELALU EMAIL ATAU SMS
Email atau SMS kepada kami code tudung @ aksesori dan kuantiti yang hendak di pesan ke: lr.ra399@gmail.com atau 016-208 9982

2. TUNGGU PENGESAHAN DARI KAMI
Kami akan membalas email/sms untuk memberi pengesahan tudung yang telah di order. Booking hanya dibenarkan selama 2 hari sahaja selepas mendapat pengesahan dari pihak kami, dan sila membuat bayaran selama tempoh itu. jika tidak tempahan anda akan dibatalkan tanpa sebarang notis. Kami akan email/sms details dan jumlah harga yang perlu dibayar. JANGAN SESEKALI BANK-IN DUIT SEBELUM MENERIMA PENGESAHAN DARIPADA KAMI TERLEBIH DAHULU.

3. PEMBAYARAN
Setelah persetujuan dibuat. Pembayaran sepenuhnya hendaklah dibuat kepada kami. Kami mengunakan perkhidmatan MAYBANK dan AL RAJHI BANK sahaja. Pembayaran boleh dibuat terus ke akaun berikut :

MAYBANK BERHAD

NAMA AKAUN : ROSLINDAWATI BINTI ABDUL RAHIM

NO.AKAUN : 114058746173

ATAU

AL RAJHI BANK

NAMA AKAUN : LR & RA ENTERPRISE

NO.AKAUN : 103001080212606

Sila email/sms kepada kami REFERENCE NUMBER sebagai bukti pembayaran, bersertakan Nama, Alamat Penuh dan Telefon number. Sekiranya pembayaran dibuat melalui online banking (Maybank2u), email kan kepada kami printscreen transaksi sebagai bukti pembayaran.

4. PENGHANTARAN
Penghantaran akan di buat dua kali seminggu sahaja, iaitu pada hari ISNIN dan RABU! Penghantaran akan dibuat mengunakan khidmat POS LAJU MALAYSIA. Ia akan mengambil masa 1-2 hari waktu bekerja. Harga yang dipaparkan pada blog TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN. Sila maklum bahawa kami tidak bertanggungjawab jika berlaku apa-apa kegagalan penghantaran, pos / kelewatan , kehilangan atau retakan semasa penghantaran.

KOS PENGHANTARAN POS LAJU UTK SEMUA ITEM/BARANG :

RM6 = Semenanjung
RM8 = Sabah / Sarawak

Penukaran barang atau pemulangan balik wang tidak dibenarkan setelah pembelian dibuat.